Resultats de la cerca
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Rere els passos de Darwin
Joc tipus break-out (scaperoom) acompanyant Darwin en el seu llarg viatge. Temàtica: l'Evolució.
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Lligats de peus i mans
Aquesta activitat lúdica està pensada per a infants a partir de cinc (5) anys, que busca incentivar la recuperació de residus per a mitigar l'esgotament de recursos que tenim.
Eines digitals per crear recursos per aprendre (docents)
Observatorio de tecnología educativa es una web que recull recursos digitals innovadors i educatius per crear material educatiu, gamificat.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Música a casa
3 activitats musicals fàcils de realitzar a casa per tal que els més petits gaudeixin de la música escoltant-la, però també creant-la. Us atreviu amb totes? Document descarregable i video.
Visita a l’exposició permanent del Museu: Pistes per fer història. Els materials arqueològics del jaciment de l’Esquerda
Un recorregut a llarg de 2500 anys d’història del jaciment a través de la línia del temps, amb audiovisuals i interactius per jugar amb la història que us ajudaran a entendre l’evolució del jaciment.
English for Little Children
Joc per aprendre anglès per nens d'infantil i del Cicle Inicial de Primària- Aprenen vocabulari i la pronunciació de forma gamificada.
Mostrant 131-140 de 583 elements.