Resultats de la cerca
MÓN SANT BENET: Experiència Modernista
Visita modernista guiada
La mosqueta - Recursos per Educació Especial
Conjunt de recursos destinats a nens i nenes amb discapacitats motrius, sensorial, cognitives i emocionals, i en general a tota la població infantil fins a 4 anys.
Taller de Prehistòria a les Coves de l'Espluga
En una cavitat molt propera a les Coves de l’Espluga, la Cova del Castell, és on els alumnes poden portar a terme un Taller de Prehistòria.
VOLCANS AMB MÀGIA (Colònies)
VOLCANS AMB MÀGIA, són unes colònies atípiques pel seu format únic, on es barreja el vulcanisme i la màgia en una mateixa estada.Descobrim l'Observatori Fabra
Aproximació a les principals tasques científiques que desenvolupa el personal de l'Observatori Fabra i al seu instrumental: astronomia, meteorologia i sismologia.
STEAM: Quin paper juguen les matemàtiques a la societat?
Les matemàtiques es troben per tot arreu, com mostrarem amb una breu introducció a l’exposició. Sabem que en la ciència i la tecnologia hi juguen un paper essencial, però potser no som tan conscients.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.JUGA LA PERIPÈCIA DEL RETORN A LA CAPONA: UNA RUTA ÚNICA PER ENTENDRE LA PEDRA SECA
Peripècia és una activitat gratuïta de descoberta d’indrets d’interès, constituint alhora una potent eina de transferència de coneixement i de foment del respecte i la preservació del territori.
No som mitges taronges, som fruites senceres
Programa de curtmetratges sobre vivències de l’amor lliures d’estereotips.
De l'hort a taula
Parlem de l'agricultura ecològica i el funcionament d'un hort
Mostrant 1-10 de 2.128 elements.