Resultats de la cerca
Mans a l'obra (Barcelona)
L'art a través del cos
Viu la teva història en temps present I
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic escolar faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local, i un repàs del passat de Rubí.
Visions de la dona
Parlarem de com l’art ha estat reflex del rol de la dona en diferents moments de la història i plantejarem una activitat col·laborativa per reflexionar-hi.
Si en toquen a una, ens toquen a totes
Programa de curtmetratges sobre violències masclistes i resistències en femení
Filem i teixim
Descoberta i manipulació de les matèries tèxtils naturals per fer fil
L'equilibri químic als oceans
Taller a la UAB que pretén que l'alumnat entengui què és l'equilibri químic com podem modificar-lo en el context de l'acidificació dels oceans.Ecologia de les fagedes
Activitat per a conèixer la diversitat d'ambients naturals de la zona volcànica de la Garrotxa i aprendre la metodologia per a realitzar un inventari ecològic i forestal.
Residus: què hi ha després del contenidor?
Aquesta activitat a l'aula està basada en el cicle dels recursos i residus.
Viu l'electricitat I
Experiments amb molta espurna
L'Scriptorium va a l'escola
Conèixer com vivia la comunitat benedictina del Monestir de Santa Maria de Ripoll. La visita es complementa amb un taller, en el qual els alumnes es converteixen en monjos i monges copistes.
Mostrant 1-10 de 2.233 elements.