Resultats de la cerca
EXPLICAR HISTORIES A TRAVES DE LES IMATGES
Quina història s'amaga al darrere d'una imatge? Us proposem descobrir els elemnts bàsics per construir un relat fotogràfic.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Viu la teva història en temps present II
Visita dinamitzada al Museu Municipal Castell (MMUC) de Rubí, on el públic docent de secundària faran una visita de l'edifici emblemàtic i de riquessa patrimonial local,i un repàs del passat de Rubí.
Activitat intergeneracional: Els jocs dels nostres avis
L'activitat els jocs dels nostres avis la portarem a la vostra escola, o allà on desitgeu per a què els nens i nenes puguin passar una bona estona jugant amb els jocs tradicionals que jugaven els avisEl refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Ruta Illa de Gràcia en Caiac (Delta de l'Ebre)
Ruta en caiac, per a grups, que voreja la Illa de Gràcia al Delta de l'Ebre. Inclou guia acompanyant, tot el material per realitzar l'activitat i assistència durant el recorregut.
Aigua i biodiversitat al parc de Can Zam
Activitat per a casals d'1 hora i 30 minuts de durada.
Camí als safareigs
Descobreix els antics safareigs públics de Torrelavit i l’art de fer la bugada tot recorrent el riu.
Els caçadors del cel, els rapinyaires
Activitat pensada per conèixer les aus rapinyaires, és a dir, els ocells que cacen la presa des de l'aire per alimentar-se.
CONCURS FOTOGRÀFIC "Expressar-se amb imatges"
Activitat d'Educació Emocional per "observar-se a un/a mateix/a, escoltar-se, sentir les emocions, expressar-les, comunicar-se, compartir, cooperar,... per cohesionar el grup"
Mostrant 1-10 de 2.225 elements.