Resultats de la cerca
Teràpia a través del riure per a claustres estressats
Taller de risso teràpia a traves del joc dissenyat per treure tensions individuals i amb l'equip de treball per fomentar relacions sanes i disteses.
Orientació a Can Pidelaserra
Mijançant un mapa caldrà localitzar tipus d´arbres, esbrinar els rastres, identificar cultius, seleccionar plantes, tot amb el propòsit d´aconseguir la passejada en carro que tant us agrada
Taller de recitació de poesia
Taller dinàmic de posar veu a poemes i textos literaris
MuseuEscape
Resolgueu l’entrellat de tots els enigmes que us proposa en Josep Maria Llorenç, un cintaire jubilat que, abans de morir va deixar el seu llegat a qui aconseguís resoldre totes les proves.
TALLER BOOKTUBER (INTRODUCCIÓ AL MÓN DE BOOKTUBE)
Taller sobre el món dels booktubers (joves que recomanen llibres a YouTube) impartit per una booktuber catalanaPlanetes i estrelles (Lleida)
Dies, nits, estacions i constel·lacions
CONTES QUE SONEN
Espectacle que combina contes tradicionals amb cantarelles, ambientats amb elements plàstics i personatges reals, amb la música en directeL’origen de la vida
Itinerari per diversos espais i activitats del museu que permetrà a l’alumnat reflexionar sobre el possible origen de la vida i la possibilitat que hi hagi vida fora del nostre planeta.
Cercles liles. Cercles no mixtes
Apostem pel treball a partir de grups no mixtes com a eina per a l’apoderament femení i la consciència i responsabilització masculina.
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Mostrant 1-10 de 2.236 elements.