Resultats de la cerca
Tecnologia hidràulica; la força de l'aigua
Conèixer el funcionament de l’energia hidràulica en la fàbrica tèxtil
Cinema i debat: Wonder (Barcelona)
A partir de la pel·lícula l'alumnat debatrà al voltant del fenomen de l'assetjament escolar i a través del diàleg es podrà replantejar els seus propis prejudicis.
Tècnica 3_6
Activitat d’experimentació i descoberta de la tècnica per a grups d’infants de 3 a 6 anys.
Visites guiades a la granja Can Ribas
Descobreix la Granja Can Ribas; Submergeix-te a la vida rural i aprèn els secrets de la naturalesa. Vine amb la teva classe i viu una experiència única, connectant amb l'essència del camp.
Literatura a les xarxes (booktubers, bookstagrammers, booktokers...)
Xerrada sobre les comunitats lectores a les xarxes socials impartida per una creadora de contingut sobre llibres en catalàObservatori Astronòmic del Parc del Garraf
Visites diürnes: Planetari, Sistema Solar a escala, observació solar, moviments aparents del cel, gnòmon, Terra paral·lela, el tel·luri Visites nocturnes: observació a ull nu i amb telescopi.
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües.
Visita Guiada Reial Acadèmia de les Ciències i les Arts de Barcelona
Institució amb més de 250 anys d’història situada en un edifici del segle XVIII, en ple centre de la ciutat. A la seva sala d’actes, Albert Einstein, a 1923 explicava els fonaments de la relativitat.TALLERS DE CONTRASTOS
- Tallers per diferenciar els valors humanistes d'aquells que imposa la publicitat - 20 minuts de durada cada taller - Dirigits a majors de 6 anys - 10/20 persones màxim
VISITA A UNA CENTRAL HIDROELÈCTRICA
El recorregut per la central el fa un tècnic de la mateixa instal·lació que us ajudarà a entendre com funcionen aquest tipus de centrals des de dins.Mostrant 1-10 de 2.248 elements.