Resultats de la cerca
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIITaller de recitació de poesia
Taller dinàmic de posar veu a poemes i textos literaris
Circuits acrobàtics
Aventura entre arbres amb tres nivells diferents: Circuit Formiga, Circuit Esquirol i Circuit Guineu.
Circuit Vial en Bici
Circuit del qual gaudiran els més petits (3 a 6 anys)
Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals
Descobreix els secrets dels llibres medievals amb "Petits Copistes: La màgia dels manuscrits medievals". I al taller fareu un dietari de l'aula, on cada pàgina serà una obra d'art.
Com vestia en Tutankamon?
Els nens i nenes descobreixen la indumentària que portaven els egipcis a l’època faraònica a partir d'una explicació i de reproduccions que es poden emprovar.
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant MakeblockVICUS. UNA CIUTAT EN JOC!
Una activitat de gamificació on els alumnes descobriran l’època medieval a través del joc. Proves, reptes, premis i recompenses on el treball col·laboratiu serà clau per arribar a un acord.
Castell de Miravet - L'ordre del Temple a Miravet
Visita guiada a Miravet i Castell Templer: Cap de la Vila, Església Vella, Palau Mir amb tast de productes locals i Castell Templer.
La colònia tèxtil de Borgonyà
Visita a la colònia tèxtil de l’antiga fàbrica Fabra i Coats, d’origen escocès
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.