Resultats de la cerca
LA PEDRERA: Escola d'arquitectes
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
L’origen de la vida
Itinerari per diversos espais i activitats del museu que permetrà a l’alumnat reflexionar sobre el possible origen de la vida i la possibilitat que hi hagi vida fora del nostre planeta.
Taller de Sant Jordi modelatge amb Jumping Clay
Taller de modelatge amb argila JumpingClay temàtica de Sant Jordi on la classe fa una figura de Sant Jordi que s'emporten a casa.Descobreix la vida de la platja i el funcionament del port
Sortida a Vilanova i la Geltrú per descobrir la fauna de la platja i conèixer les embarcacions de pesca els seus arts i el funcionament de la Llotja.
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Cadaqués en vaixell des de l'Escala.
Ruta en vaixell per la Badia de roses fins a desembarcar a Cadaqués per visitar aquest emblemàtic poble mariner. Embarcar de nou i tronada a l'Escala en vaixell.
Els nostres amics, els antics
Visitarem la prehistòria, l’arribada dels grecs i fenicis, la societat ibèrica, la dominació romana i finalment els visigots.
TALLER BUSCANT A GOOGLE
- Taller sobre negocis basats en les dades i la publicitat - 1 hora de durada - Dirigit a majors de 12 anys - 10/20 persones màxim
VISITA GUIADA
Destianada per a secundària, batxillerat i cicles formatius
Taller de dansa africana
Taller de dansa africana
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.