Resultats de la cerca
Visita a l'exposició Enérgeia
Recorregut per les diferents fonts d’energia utilitzades des del seu descobriment, i la creació dels ginys i aparells per aprofitar-la, fins a dia d’avui.
L'aigua com a font d'energia
Visita temàtica per treballar el valor de l'aigua com a font energètica al llarg del temps
Nadal Elèctric - Taller de decoracions tecnològiques
Construirem decoracions lluminoses que amaguen un petit circuit elèctric, i aprendrem els conceptes bàsics de com es transmet el corrent elèctric.
TITELLES: LA CASTANYERA CLOC, CLOC, CLOC
Les nostres histories són pròpies o adaptacions de contes populars, sempre essent molt conscients de quin és el nostre públic, els nens. Als nostres espectacles aconseguim la implicació màxima del púb
Aprenentatges de l’amor: Les relacions afectives en l'audiovisual
Desmuntarem els tòpics de l'amor romàntic que veiem en pel·lícules i sèries i explorarem alternatives en els models de relació afectiva i sexual.
El Jardí de plantes remeieres del Museu
Una activitat al jardí de plantes remeieres del museu on descobrir de les característiques que conformen la vegetació de l’entorn natural i les seves aplicacions remeieres.Viatge al país de Marmarà
Teatre amb llum negra + visita guiada La Mariel ha perdut el seu peix imaginari, en Marmarà. Emprèn un viatge per cercar-lo, on viurà aventures sensacionals i descobrirà com es viu al fons del mar.
Fake news: com es combat una plaga de mentides (Barcelona)
Videojocs per al debat
IMITANT ELS VITRALLS AL POBLE ESPANYOL
Us heu fixat en els edificis de Gaudí? Estan plens de finestres emplomades! Veniu i coneixerem la tècnica de fer vitralls amb l'artesana. Al taller l'aplicarem pintant el vidre de molts colors!
A LA CERCA DE BALISES
Joc en el que a partir de la correcta interpretació d’un mapa haurem de localitzar amb el menor temps possible una sèrie de punts que tindre senyalitzats.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.