Resultats de la cerca
Cintaires del 1900. Visita teatralitzada
Segueix el fil de la història tèxtil de la ciutat de la mà de l’Agnès, una cintaire amb molta corda que, tot treballant, et parlarà de la cinteria a Manresa.
LA PEDRERA: Hi havia una vegada el trencadís
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Museu de la fruita i de l'alimentació saludable de Catalunya
Descobreix cinc espais que t'endinsaran en l'univers de la fruita i els hàbits saludables resseguint el camí que recorre la fruita des del camp fins a casa nostra.Visites als parcs de Bombers de la Generalitat
Conèixer el dia a dia a dia d'un servei públic força atractiu per als nens i nenes, i sensibilitzar en aspectes de prevenció d'incendis i seguretat a la llar.
EL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!
Aventures de cine
En grups prepararan el guió i l’storyboard d’un curtmetratge de cinema mut del qual ells mateixos en seran els actors.
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Taller d'Est a Oest
Taller participatiu d’educació mediambiental i orientació espacial sobre el territori
Itinerari: Què veig, què sé
Aprenem a interpretar
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! De 0-5 anys.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.