Resultats de la cerca
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Visita al jaciment arqueològic de l’Esquerda: poblat ibèric i medieval. Un recorregut per 2500 anys d’història
Recorregut per totes les èpoques del jaciment de l'Esquerda i introducció al món del treball arqueològic, fent una ruta per les principals estructures del jaciment.
Aigua a Casa
Activitat matinal per educació infantil
Heroïnes de pel·lícula. Més enllà dels estereotips de gènere
Visionat d'un curtmetratge amb perspectiva de gènere amb una activitat posterior.
ZOO DEL PIRINEU "Espectacle de vol amb rapinyaires" i "visita guiada"
Podreu veure fins a 50 animals diferents: veure'ls, tocar-los i fins i tot alimentar-los! Tot això en un ambient educatiu, ensenyant els valors més importants com el respecte a la natura i als animalsQUÈ ÉS UN PORT?
Recorregut pel port a bord d'un llagut de pesca balear de 1921 que permet conèixer les tasques que s’hi realitzen, els vaixells que arriben al Port de Barcelona o els productes que transporten.
Sortida Robinson
La combinació ideal: navegació en vaixell i senderisme apte per tothom!
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Clowntifics, la ciència més pallassa de Big Van Ciència
Espectáculo científico en el que el alumnado se convierte en protagonista, realizando experimentos y utilizando la ciencia para resolver grandes problemas.
Mans a l'obra (Girona)
L'art a través del cos
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.