Resultats de la cerca
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Comença el joc
Presentació informativa sobre els riscos en menors de 14 anys.
A ritme de nombres i xifres (Barcelona)
Matemàtiques fascinants
Rapejant els clàssics (Lleida)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Del pla a l'espai
Formes que no acaben mai
Fem de paleontòlegs i paleontòlogues!
Vols saber quina feina es fa en un museu de paleontologia? Vols saber qué es un fòssil i com els trobem?
El meu primer diccionari d'anglès
El meu primer diccionari d’anglès està pensat com el primer diccionari d’aquesta llengua per als alumnes que la comencen a aprendre.
Aprenentatge servei, metodologia per a la transformació vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'Aprenentatge Servei vinculat al dret a l'alimentació
ELS COLORS DE LA MÚSICA
Concert cognitiu on a través de la música i les imatges potencia els valors com la igualtat i el respecte. Una experiència sincera i humana per potenciar l'equilibri emocional i el creixement personal
CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Veniu a passar el dia
Activitats amb gossos de trineu i altres activitats lúdiques basades en els costums de les antigues tribus boreals
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.