Resultats de la cerca
LES ESTACIONS DEL MEV: LA PRIMAVERA
Amb escenificacions ens apropem als descobriments arqueològics. Investiguem, coneixem les obres, assagem i escenifiquem.
Qui viu a l'estany?
Activitat que dóna a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
Espectacles en anglès - La Maquineta Produccions
La Maquineta Produccions porta més de 15 anys transformant escoles en teatres. Oferim obres 100% en anglès, interactives i interdisciplinàries, amb dossier pedagògic.
Visita dinamitzada a l’edifici de CaixaForum Girona
Una incursió activa a la Fontana d’Or
Mapa interactiu electrònic
Taller d'electrònica i programació on construirem i programarem un joc electrònic.
VOLCANS I BASALT
Observar, estudiar i interpretar la història geològica del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa, mitjançant la visita a diferents reserves naturals del parc i a un aflorament basàltic.Trucs de cinema. Descobrim els primers efectes especials
Descobrirem com es fan els efectes especials de les pel·lícules i jugarem a crear-ne alguns.
HISTÒRIES DEL MAR
Activitat participativa i en col·laboració en que l'alumnat coneixerà les diferències entre la navegació actual i l'antiga, a partir del treball en equip i la recerca,.
Missions robòtiques
¿Com funciona un robot? Simularem que som robots per veure com pensen. A continuació, haurem de programar uns robots de veritat per completar la nostra missió. Es pot treballar amb diverses temàtiques
Colors del món (Tarragona)
Visita comentada
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.