Resultats de la cerca
El món dels Petits Llenguaferits
Activitat sobre diversitat lingüística a través del conte "Els Petits Llenguaferits" (activitat adaptada)
Primers Trens
Al Museu trobem la col·lecció de locomotores de vapor més important d’Europa situada en un marc incomparable: unes instal·lacions ferroviàries del s. XIX, on es feia el manteniment de les màquines.
El Centre d'interpretació de la Bruixeria s'acosta al teu Centre escolar
Xerrada sobre els processos de Bruixeria del segle XVII al Lluçanès
Baronia de Santa Pau
Les barionies de Finestres i el Sallent entren en conflicte, aquets protagonistes de la vila medieval de Santa Pau ens ajudaran a conèixer els costums i la manera de viure durant l’Edat Mitjana.
Taller de recitació de poesia
Taller dinàmic de posar veu a poemes i textos literaris
La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Smithsonian Learning Lab
Smithsonian Learning lab és un projecte que dona suport a un aprenentatge profund i significatiu amb un conjunt de recursos en línia realment interessants.
VISITA COMBINADA AL MOLÍ DEL FOIX I EL CIARGA. NATURA I HISTÒRIA A SANTA MARGARIDA I ELS MONJOS
Començarem amb la descoberta de la vegetació autòctona al jardí botànic del Molí del Foix i acabarem amb la visita al CIARGA i el Refugi antiaeri del Serral.
Biosfera fosca
L’aposta per un univers viu
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.