Resultats de la cerca
El cicle dels residus i els recursos: les 7 R
Amb el diagrama de l’economia circular com a element transversal de l’activitat, s'expliquen els impactes de la generació de residus, el tractament que es duu a terme i la necessitat de fer una separa
Talller d´Hort a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Treball del cicle tancat entre l´agricultura i la ramaderia. Treball de pagesos llaurant,adobant, sembrant les llavors i regant la pantació. Tastet de l´hort.
De la imaginació a la pantalla (Lleida)
Introducció al cinema fantàstic
Alerta! S'apropa una erupció?
Taller manipulatiu en què els infants descobreixen què passa abans i durant una erupció. Es coneix, a través del joc, el paper de les ones sísmiques en les erupcions i es construeix un sismògraf.
Animal Challenge!
Què és un Santuari?
Animant històries
D'espectadors a creadors d'històries animades
Estratègies dels éssers vius (Girona)
Sobreviure al medi
LES ESTACIONS DEL MEV: LA TARDOR
Amb les arts plàstiques coneixem el romànic i el gòtic. Descobrim les obres i composem un frontal i un retaule.
L'energia solar
Visita que combina l'observació de la Façana fotovoltaica del museu i l'àmbit expositiu "L'energia al planeta"
PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre.
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.