Resultats de la cerca
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l' EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Lego We Do: Programem
És una evolució del Lego WeDo, amb una gamma de colors i formes diverses permet la construcció de diferents robots, ara sense fils, i amb propostes de modificacions sobre el mateix robot.Piupiulà! i l’orquestra del bosc (Girona)
Taller per a descobrir els sons i el moviment del bosc.
El viatge del dol
Maleta Pedagògica sobre el Dol per als centres escolars creada per AUDIR i Cementiris de Bcn. Dirigida a adolescents.
Descobrint la Gerunda romana
Descoberta de la Gerunda romana a través d'un recorregut per les restes del Barri Vell i l'elaboració d'un taller de construcció d'una calçada romana.Fem aigua!
Visita combinada a l'Estació de Tractament d'Aigua Potable i al Museu de les AigüesFem de científics
Taller on ens divertirem fent diversos experiments científics.
El Peix Irisat
Un espectacle de teatre i titelles inspirat en els contes il·lustrats de Marcus Pfister, que ens ajudarà a descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Taller de sorra decorativa i visita guiada a la Cripta Gaudí
L'objectiu del taller és interpretar quins colors intervenen en els vitralls/finestres de la Cripta Gaudí. Sobre un vinil de tall aplicarem sorres de colors segons correspongui.Toca - toca...els teixits!
Un conte teatralitzat amb un taller i una visita dinamitzada a les sales del Museu Tèxtil.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.