Resultats de la cerca
Qui vol ser astronauta?
Com l’ESA selecciona els tripulants
JUGA LA PERIPÈCIA DE LES MADRIGUERES MIL·LENÀRIES I AJUDA A PROTEGIR LA LLAR DE LA SEVA GUARDIANA CORDESAL
Peripècia és una activitat gratuïta de descoberta d’indrets d’interès, constituint alhora una potent eina de transferència de coneixement i de foment del respecte i la preservació del territori.
EXPRESSIÓ CORPORAL i comunicació emocional, Auto-coneixença, confiança i treball en grup.
Jocs de treball en equip i dinàmiques de cohesió de grup: creem un espai de confiança on compartir emocions i valors, i on podrem vivenciar aspectes tan d'actualitat com el bullying.
KEI KEI ! (Espectacle)
A “Kei Kei !” Toc de Retruc combina amb èxit la música en directe que caracteritza els seus muntatges amb diverses tècniques teatrals, com ara la pantomima o el teatre d’objectes i la dansaPitàgores: El rei dels triàngles
Aquest taller proposa un joc amb el triangle com a protagonista. Es treballa la figura del triàngle com a element essencial de la geometria a través de jocs i construccions matemàtiques.
ELS PICASSOS DE JOSEP PALAU I FABRE
Visita dinamitzada sobre la vida de Picasso
Descobreix l'entorn natural de la teva escola
Coneix que amaga la natura prop de la teva escola.
L'EMPATIA - Habilitat per a la vida
Activitat escolar amb la finalitat que l'alumne adquireixi habilitats empàtiques. Mirada oberta, comunicació efectiva i afectiva, No violència, millor convivència i clima a l'aula
Visita dinamitzada a “Naufragis. Història submergida” Inf + 1r i 2n primària (Tarragona)
Explorant la memòria subaquàtica Alumnat d’educació infantil i educació primària (1r cicle)
LA MAR DE CELS
Per on surt el sol? Per on es pon? Quins astres ens trobem durant el dia? I a la nit? Com s’ho feien antigament per orientar-se al mar seguint aquests astres? Al planetari hi trobaràs les respostes.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.