Resultats de la cerca
EL RIU ÉS PROU NET?
Activitat d’exterior de descoberta de l’entorn fluvial i la qualitat de l’aigua de la riera de Pontons,al seu pas per Torrelles de Foix.
Geocaching a les Muntanyes del Baix
Amb l’ajuda d’un GPS buscarem els geoamagatalls amagats a la vall del Llor, que formen part del joc oficial “Geocaching”.
Base Antàrtica. Testimoni d'una recerca pionera
Visita comentada a la Base Antàrtica
Les estrelles i el mar
Taller experimental + visita lliure a L'Aquàrium Quants braços tenen les estrelles de mar? On tenen la boca? Es poden moure? Investiguem-ho!
TALLER DE CAL·LIGRAFIA MEDIEVAL I IBERA
Amb pinzells i plomes d’au i tinta ferro gàl·lica escriurem amb cal·ligrafia medieval gòtica com feien els antics escribes.
Dret a l'alimentació: Des d'una perspectiva Nord-Sud global i de gènere
Formació en la qual s'introdueixen els conceptes bàsics del dret a l'alimentació des d'una mirada de Justícia Global.
Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Visita i taller de ceràmica
Visita dirigida a alumnes dels diferents cicles de primària. Organitzada de manera amena i divertida entorn de tres activitats dirigides per educadors del museu.Projecte Fronteres
El projecte Fronteres pretén donar veu a les experiències de diferents joves al voltant de la migració, les dificultats d’emprendre una nova vida i deixar la família enrere.
LA PEDRERA: L'habitació secreta de La Pedrera
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.