Resultats de la cerca
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..El cicle dels residus i els recursos: menys és més
En aquesta activitat l'alumnat aprendrà diferents hàbits de consum sostenibles per a la prevenció de residus (mitjançant un joc de rol en un mercat).
La belleza bajo lupa: Una introducción express a la presión estética.
Introducir de forma clara y accesible el concepto "presión estética" y sus implicaciones cotidianas. Visibilizar el peso del contexto histórico y cultural en la construcción de los ideales de belleza.
Constructors neolítics
Taller per apropar l'alumnat a l'època neolítica, a través de construccions neolítiques.La tardor i el Pastor a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Vine a veure la tardor a la granja: recollirem fruits de la tardor, trobarem algún bolet i veurem els animals de la granja. Tallers de panallets i castanyada.
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! + de 12 anys.
Visita guiada al volcà del Montsacopa
Veniu a conèixer un dels volcans que trobem a la ciutat d’Olot, just al costat de l’Espai Cràter!
Visita guiada a les Coves de l'Espluga
Visita a l'interior d'una de les coves més llarges del món.
DESACTIVA LES FAKE NEWS
Taller per identificar i desmuntar les notícies falses i els discursos d’odi a les xarxes, desenvolupant pensament crític i eines de verificació.
La Sandàlia de Pitágoras (Girona)
Entre les matemàtiques i la música
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.