Resultats de la cerca
Canvi d'aires o aires de canvi?
L’ activitat telemàtica "Canvi d’aires o aires de canvi?" pretén donar a conèixer la problemàtica actual de la contaminació atmosfèrica i acústica.
Fes-te un sorbet!
Un taller ben dolç i refrescant per celebrar l'arribada del bon temps.
La Princesa, el drac i altres contes d'amor i monstres
La nostra princesa no és una noia normal. De fet, res a la seva vida sembla normal! Tot li passa a ella! Us ho podeu creure?
Visita completa al Centre d'interpretació de la Bruixeria
Visita guiada al Centre d'interpretació de la Bruixeria i a través del nucli urbà de Sant Feliu Sasserra
Ludi puerorum: taller de jocs romans
Taller en el que coneixerem la importància que el fet de jugar tenia en la societat antiga i el ric i variat univers lúdic romà, tot posant en pràctica alguns jocs romans!
First Round - Teatre Feminista
Las Fritas treballem des del teatre social, ja que l’entenem com una eina d’expressió i transformació, com un espai de desenvolupament individual i comú.
Gestos (extra)ordinaris (Tarragona)
La dansa dels moviments quotidians
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Cens d'ocells
Pràctica d'identificació i recompte d'aus aquàtiques
Del silenci a la paraula
"Del Silenci a la Paraula" fa tallers d'expressió corporal per millorar l'autoestima i la confiança en la diferència, trencant prejudicis. Recrea reptes diaris per a l'acceptació de les imperfeccions
Ruta literària Miquel Martí i Pol
Itinerari literari per Roda de Ter
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.