Resultats de la cerca
The Great Circusman
Activitat en anglès de clown, màgia i titelles sobre un artista de circ ambulant i el seu espectacle de carrer. Activitat per al cicle mitjà, cicle superior i 1r d'ESO. Anglès de nivell intermedi.
Què diuen els ocells?
Els més petits aprendran a observar l’entorn natural de casa nostra per conèixer els ocells que ens envolten, i s’imaginaran de què parlen els ocells avui, tal com va fer Verdaguer en el seu moment.
BODY PAPER
Taller per reconèixer i respectar el propi cos i el dels altres, fomentant l’autoestima, la diversitat corporal i una vivència saludable de la sexualitat.
Fem de científics
Taller on ens divertirem fent diversos experiments científics.
Visita a l'Espai Agroambiental Delta del Llobregat
Tenim un projecte educatiu per traslladar als vostres alumnes a un món de vivències en l'entorn agrícola i natural per gaudir amb els sentits,degustar els fruits de les plantes, rescatar capgrossos...Qui viu a la riera?
Descobrirem quins macroinvertebrats viuen a la riera i determinarem la qualitat de l’aigua a partir d'indicadors biològics, organismes que ens indiquen determinades característiques de l’ecosistema.
Mira el TRAM
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer el TRAM com a transport públic i potenciar-ne un bon ús, tot promovent el civisme i la responsabilitat comuna.
Programació amb Scratch: Personatge Animat
Dissenyarem i crearem un personatge animat que canviarà d'expressió segons li demanem des del teclat.Cambra Fosca Gegant
Us oferim endinsar-vos a l’interior d’una cambra obscura gegant i gaudir de la màgia que suposa veure aparèixer la imatge a través d’un minúscul forat.
NI TU, NI JO
Espectacle de teatre-fòrum d'igualtat que planteja 3 escenes de relacions noi-noia més 1 escena de flaixos del nostre dia a dia. La segona part de l'espectacle és de particiàció del públic.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.