Resultats de la cerca
Tot el que llegim, és cert?
Dinàmica participativa amb l'objectiu de fomentar el pensament crític davant la informació que circula per la xarxa
Alan, el musical
ALAN és un musical colpidor i ple de llum que dona veu a qui sovint no en té. Una història real sobre identitat, bullying i empatia, explicada amb emoció, música i un missatge que commou i transforma.
ACTIVITAT D'ORIENTACIÓ
Introducció a l'ús d'eines bàsiques d'orientació en un entorn natural.
L'AUTOSUFICIÈNICA ALS PORTS
Ens endinsem al segle passat per conèixer totes aquelles peculiaritats dels masovers. Coneixerem el patrimoni arquitectònic, cultural i històric del s. XX comparant-ho en avui en dia.
Conta poemes «Em dic Miquel i soc poeta!»
Sessió de poemes, contes i cançons de Miquel Martí i Pol a càrrec de Caro Von Arend.
La Cuca de Llum: Contacontes + activitat STEAM
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
Jo canto ABBA (Girona)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
La música i el so, la gran emoció visual (Tarragona)
Combinant imatges amb sonoritats diferents
Estudi de forces i energia energia en un salt de puenting
Taller a la UAB en el que es treballa la força elàstica com a força no contant i sigui capaç d'interpretar magnitud cinemàtiques i transferències d'energia d'un moviment en el context d'un salt.Visita dinamitzada a “Chez Matisse. El llegat d'una nova pintura” - infantil i primària (1r cicle)
L’art de Matisse més enllà del creador
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.