Resultats de la cerca
Sortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
Visita al Museu de Gerri de la Sal
Visita a l'edifici del magatzem datat del S.XVII, amb restes de sal a les seves parets i unes naus de 7 o 8 metres d'alçada. No et ve de gust conèixer com es produeix la sal tant lluny del mar?ACTIVITATS A LA CARTA (Museu Deu)
El Museu Deu compta amb una rica col·lecció, que repassa fonamentalment l’art dels segles XIX i XX, encara que abarca més de 1.000 anys.
STEAM: El cervell dels telers
A partir de l’estudi d’una veta, aprendrem que el codi binari serveix per donar ordres als telers.
La petjada ecològica dels aliments: Cap a una alimentació de temporada i proximitat!
Taller sobre la petjada ecològica els aliments i la sostenibilitat, en què es mostra la importància dels aliments de temporada i proximitat.
UN CASTELL PER DESCOBRIR
Durant aquesta activitat coneixerem on es troba, quina és la seva història i quina funció i usos ha tingut a través dels anys, i entendrem per què és important la seva visita i conservació.
LA GEOLOGIA DEL MASIS
Pujarem al punt més elevat del Tarragonès, el cim de Caro a 1.442 metres d'altura. Durant la sortida explicarem la creació de les muntanyes, l'evolució, les espècies rupícoles i tots aquells accidents
Saber versar (Girona)
Taller de poesia
La Laura i en Joan en una recerca molt espacial (astronomia)
Recordem la composició del Sistema Solar i descobrim com s'estudiava el cel abans i avui dia. Fabriquem un telescopi i utilitzem el luxímetre per descobrir nous planetes.
Traços botànics: explorant el Bosc vertical
Taller d’il·lustració científica amb Lucía Gómez
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.