Resultats de la cerca
Taller de circ i psicomotricitat CIRKOMOTIK
El parc de la “Circomotricitat” Jocs de psicomotricitat orientats al circ. Un espai lúdic, alternatiu i no competitiu
Introducció a la Robòtica
Una introducció a la robòtica on experimentem amb el mBot i el programem mitjançant Makeblock"Fes d'etnògraf" al Museu Etnogràfic de Ripoll
Descobreix les maneres de viure en el passat recent i en l'àmbit local. Els alumnes es converteixen en investigadors tot treballant en grup per analitzar un objecte i esbrinar la seva utilitat.
Creem un refugi d'insectes al pati de l'escola!
Construeix un insectehotel per fomentar la biodiversitat al pati de l'escola. Descobreix la importància dels insectes i com ajudar-los a trobar refugi en l’entorn escolar.
Gran parc d'Art Accions Rock i Jocs Tradicionals per Ganàpies
Instal·lació participativa amb diferents espais a on podreu jugar i treure a passejar als vostres nens i nenes interiors: a l'escola, amb tota la família, amb els veïns i les veines...🤹♂
Visita a l'exposició "La Sèquia i l'aigua "
La Séquia porta l’aigua a Manresa des del segle XIV. Tot visitant l’exposició, i acompanyats d’uns quaderns didàctics, podrem aprofundir en la seva construcció.
A les teves mans! Dels oficis tradicionals a l'economia circular
A través d'aquesta activitat coneixerem els oficis d’ahir i pensarem com poden contribuir a l’economia circular de demà.
Els misteris de Bàrcino, ruta històrica romana i medieval
Sortida plena d'història, llegendes i curiositats pel casc antic de Barcelona
El desconegut món del plàncton oceànic (Lleida)
Com el podem conèixer i què representa per a l'ecosistema
Codelearn Classroom - Programació i pensament computacional a les aules
Codelearn Classroom és una proposta adaptada per als diferents cursos de primària i secundària. Inclou la programació i el pensament computacional a les aules seguint el seu propi pla d'estudis.
Mostrant 1-10 de 2.248 elements.