Resultats de la cerca
La llegenda del Serpent
Representant una llegenda coneixerem els paisatges i la divulgació de les històries
Gas i petroli
Visita temàtica on s’explica l’ús de diferents energies fòssils: el gas ciutat, el petroli i el gas natural
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.CONEIX EL RIU TORDERA
Tram mitg del riu Tordera. Els ecosistemes fluvials, a causa de la seva fragilitat i importància ambiental i social, mereixen una atenció especial.
EL PLANETARI MARINER
Aquesta activitat permet conèixer la relació directa entre l'astronomia i la navegació. Durant segles, l'única referència per als navegants va ser a cel, i el seu coneixement va ser cabdal.
Carnestoltes a Can Pidelaserra
A Can Pidelaserra. busquem entre les gallines, allà trobarem els ous, farem una truita gegant. Després d´un taller de maquillatge, dins el Bosc trobarem el Rei Carnestoltes, festa i xerinola per tots.
Fum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.
Agafem el cabàs!
Taller participatiu en el qual els nens i nenes faran una dinàmica semblant al tradicional joc de l'oca, però amb preguntes específiques sobre els residus i, concretament, sobre la seva prevenció.
ESCOLARS - Mar i Muntanya (7 dies – 6 nits)
Estada -7 dies i 6 nits- Els alumnes gaudiran d'uns dies al Pirineu realitzant les activitats més divertides, d'aprenentatge i de cooperació, i uns dies a Port Aventura. La diversió està assegurada!
La vegetació singular del parc de Torreblanca
L'activitat dona a conèixer la biodiversitat del parc de Torreblanca.
Mostrant 1-10 de 2.235 elements.