Resultats de la cerca
El tió ens explica els secrets del bosc
Com cada any, ben puntual, el tió arriba al Museu Terra! Diu que ens vol explicar el secret més ben guardat del bosc!
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
Dones invisibles. Una altra perspectiva del passat
La manera com ens han explicat la història moltes vegades ha exclòs col·lectius l’aportació dels quals no s’ha considerat rellevant. Són els invisibles de la Història.
Medieval Stories - Visita al Montblanc Medieval
Viatge al Montblanc Medieval per a descobrir, en primera persona, com es vivia a l'Edat Mitjana.
En temps de guerra: les trinxeres del Merengue
Visita al tossal del Merengue (Camarasa), escenari de la Guerra Civil, per reflexionar sobre la violència, la memòria democràtica i la vivència de la lleva del biberó i la població civil.
Som Natura
Un viatge immersiu a través de les emocions
“Can Negre – L'ànima modernista de Sant Joan Despí”
Visita Virtual al edifici Can Negre de Sant Joan Despí
Depurem o potabilitzem?
Visita guiada combinada a la depuradora de Sant Feliu de Llobregat i a l'estació de tractament d'aigua potable (ETAP) de Sant Joan Despí, en funcionament des del 1955.
Formació en robòtica i programació
Activitat adaptada a les necessitats del centre. Per determinar horaris i dies.
Viatja amb autonomia
L’activitat dona a conèixer el TRAM i la mobilitat sostenible, proporcionant recursos a les persones amb discapacitat intel·lectual que afavoreixen l’autonomia i els desplaçaments segurs per la ciutat
Mostrant 1-10 de 2.241 elements.