Resultats de la cerca
EL RIU ÉS PROU NET?
Activitat d’exterior de descoberta de l’entorn fluvial i la qualitat de l’aigua de la riera de Pontons,al seu pas per Torrelles de Foix.
Taller de còmic: Les expressions dels personatges
Els alumnes aprendran a posar- li cara a les emocions i estat d’ànim dels personatges d’una tira còmica. Tot això mitjançant una sèrie d’exercici pràctics.NO + VIOLÈNCIES MASCLISTES
Taller per identificar i visibilitzar les violències masclistes, reflexionar sobre les seves causes i promoure actituds de responsabilitat i acció davant les situacions d’injustícia.
Investiga la vacuna del VIH (Lleida)
Taller d'investigació biomèdica
CUERPOS DISIDENTES EN EL CINE, LAS SERIES Y LA MÚSICA. Mismos cuerpos, mismas historias: la diversidad que nunca llega.
Hablaremos de la falta de diversidad en los referentes para convertirnos en un público que exige una nueva manera de contar historias a través de personajes que habitan cuerpos diversos.
CAMI DE (VI)DA
El destí de la família Tarrida, com el de tots els rabassaires, està escrit. O potser no?
Cluedo a la Casa Duran
Hi ha hagut un robatori a la Casa Duran i Sanpere de Cervera mentre se celebrava una festa al saló principal. Vine a descobrir quin objecte s'ha robat.
L'anguila i el seu viatge espectacular
Descobreix el viatge migratori d’una anguila des de l’entorn natural i digital
Què és el so?
Taller per descobrir les propietats i la percepció del so.
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.Mostrant 1-10 de 2.249 elements.