Resultats de la cerca
Descobrint les Salines de Cambrils
Sabies que no tota la sal ve del mar? Descobreix com es fa la sal a muntanya, en ple cor del Solsonès.
ENDINSA'T AL VELL MARÍ
Activitat destinada per a primària cicle superior.
Cap aquí i cap allà
Des de l'aparició de la roda fins els transports del segle XXI
Fem un món més verd
Fem un món més verd” és un projecte d’aprenentatge i servei adreçat als centres d’ensenyament de Barcelona.
El desconegut món del plàncton oceànic (Lleida)
Com el podem conèixer i què representa per a l'ecosistema
A la recerca de la deessa (Barcelona)
Conferència amb Núria Roselló on l’alumnat es converteix en detectiu del passat per identificar troballes arqueològiques reals. Una experiència viva entre ciència i espectacle!
Rastres d'animals. Qui viu aquí?
Veure animals salvatges a la natura pot ser missió gairebé impossible, però a partir dels seus rastres podem descobrir un munt de coses sorprenents
“Cornellà respira – 5 parques en 360 grados”
Visita virtual a los parques públicos de Cornellà de Llobregat
Taller «Crea el teu propi escut»
Visita al Castell, on s’exposaran els continguts medievals, la vida als castells, els cavallers i la importància dels escuts. Final de l’activitat al Casinet, on cada infant crear el seu propi escut.
Generador d'activitats per anglès
Pàgina per generar exercicis per imprimir, de forma ràpida, per aprendre anglès.
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.