Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
MÓN SANT BENET: Fenòmens a la carta
Experiències científiques creatives per resoldre problemàtiques alimentàries
Qui pot passar una frontera? (Barcelona)
Videojocs per pensar el món
Tallers de Tecnologia Creativa amb Scratch
Als nostres tallers de Tecnologia Creativa potenciem l’ús artístic, expressiu i lúdic de la tecnologia alhora que introduïm conceptes clau en el camp de les ciències, l’enginyeria o les matemàtiques.VOLCANS AMB MÀGIA (Colònies)
VOLCANS AMB MÀGIA, són unes colònies atípiques pel seu format únic, on es barreja el vulcanisme i la màgia en una mateixa estada.Somos Únic@s. Contra l'assetjament escolar
Projecte educatiu gratuït per a lluitar contra l'assetjament escolar des de l'educació emocional i la prevenció, dissenyat per a ser autogestionat pel centre, amb materials i acompanyament.
Reaccions químiques (Tarragona)
Química experimental
Meandre de Flix en kaiac
Remant en la Reserva Natural de Sebres. Els nens fan la travessa per tot l' espectacular Meandre que descriu el riu Ebre a Flix.
Descobriment de fàrmacs
Activitat que proporciona als alumnes una visió introductòria sobre el món dels fàrmacs, quins atributs tenen i com es descobreixen.
Un doblatge de pel·lícula
Taller on s'aprenen els aspectes bàsics que cal tenir en compte per encarar un doblatge.Mostrant 1-10 de 2.249 elements.