Resultats de la cerca
CIÈNCIA I ART: ELS COLORS DEL ROMÀNIC
Utilitzant tècniques científiques actuals desvelarem quins eren els secrets del pintor de fa mil anys per fabricar els pigments. Inclou proposta plàstica de la tècnica del tremp.
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.Sonda atmosfèrica - explora les primeres capes de l'atmosfera
Com varia la temperatura amb l'altitud? i la pressió? Explorarem com és l'atmosfera amb un globus sonda que s'aixecarà més de 50 metres i ens enviarà dades i imatges del seu entorn en directe!
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
El drac a qui li encantava llegir
Espectacle de titelles per a infants des de I3 fins a 2n de primària. Espectacle educatiu, lúdic i interactiu, el que fa que els infants s'hi sentin partíceps des del primer moment.
Ruta Verdaguer a la Gleva
La visita es porta a terme en un dels santuaris més bonics del barroc català, on Verdaguer va viure els moments més dramàtics de la seva vida.
AVALUACIÓ AMBIENTAL DE LA PLATJA
Activitat destinada per a batxillerat
L'ILLA DEL TRESOR (R.L.STEVENSON)
Versió simplificada de l’original de Robert Louis Stevenson, molt adaptada als infants de 4 a 10 anys. Un actor i manipulador combina teatre i titelles, a més de teatre d’objectes,
Extraescolar de robòtica
Extraescolars de robòtica i programació amb material de Lego Education (Spike, WeDo 2.0, Mindstorms).
CUIDADOR/A D'ANIMALS SALVATGES, EXÒTICS I DE GRANJA
Si esteu buscant una activitat educativa que faci gaudir els nens i nenes al mateix temps que aprenen a,tenir-ne cura, sou al lloc indicat!
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.