Resultats de la cerca
No perdis passada…Recicla’t la samarreta!
Aprenem a teixir amb materials reciclats: fil fet a partir de samarretes velles. Aprenem que és necessari allargar la vida dels teixits per cuidar del nostre planeta.
Les nebuloses
Taller d’il·lustració científica amb Julia Moreno
Univers: Del Big Bang als nostres dies . Visita Comentada
Visita comentada als tres àmbits de la Sala de l'Univers –Kósmos, Evolució i Fronteres del Coneixement. Un viatge cronològic al llarg de 13.790 milions d'anys d'història de l'univers.
Taller d'animació amb Scratch
Amb el programa Scratch crearem una escena animada a mode de mini pel·lícula.Gestos (extra)ordinaris (Barcelona)
La dansa dels moviments quotidians
ELS PICASSOS DE JOSEP PALAU I FABRE
Visita dinamitzada sobre la vida de Picasso
TALLER DE TEATRE
Es desenvolupa en una aula amb un grup classe durant el matí. es representa en havent dinat davant un altre grup.
La Cuca de Llum: Contacontes + activitat STEAM
A través d'un conte il·lustrat aprenem com és el cicle de vida d'una cuca de llum i creem uns circuits elèctrics simples fent servir plastilina conductiva.
LA PEDRERA: Els animals gaudinians i on trobar-los
Recorregut guiat per l’edifici mentre desenvolupem una activitat temàtica
MOU-TE BÉ ON TOUR
Activitat estructurada en 2 parts: sessió teòrica seguida d'una més pràctica en circuit que reprodueix una Zona 30 on es simulen diferents personatges i situacions de mobilitat amb diferents vehicles.Mostrant 1-10 de 2.249 elements.