Resultats de la cerca
Estudi del moviment en la frenada d'un cotxe
Taller a la UAB que pretén que l’alumnat identifiqui quins són els factors que influeixen en la frenada d’un cotxe, entengui com aquests estan representats en l’equació del M.R.U.A.EL BUFADOR D'ESCUMA
Quan arriba la calor no hi ha res millor que aigua i escuma per refrescar-nos, els TRES QUARTS DE QUINZE, tenim espectacles per fer els estius menys calorosos, entreu i mireu, hi ha per tots els gusto
El castell de Montesquiu | Els arxius perduts. (Cicle Inicial)
Una visita a la cerca de les pistes que han deixat els detectius del Bisaura per poder descobrir la historia del Castell, amb un joc de recerca final als jardins.
Un jardí d'olors...
Un jardí... ple d'olors, ple sabors, ple d'insectes, de tradicions, de remis, de coneixement, un jardí per experimentar i aprendre. Un jardí per gaudir!!! + de 12 anys.
Construïm refugis pels insectes. Taller sobre biodiversitat
Potenciem la biodiversitat del nostre entorn. Amb aquest taller descobrirem el món dels artròpodes i construirem refugis per atraure a aquests animals i fer més rics els espais verds de l'escola.
LA PEDRERA: Modernisme 3.0
Activitat amb educador dins una sala + recorregut guiat per la casa
CURS EN LÍNIA "EDUCACIÓ HUMANITÀRIA: DRETS HUMANS, ÈTICA AMBIENTAL I PROTECCIÓ" ANIMAL
Formació innovadora per a treballar de manera transversal els drets humans, el medi ambient i la defensa dels altres animals a partir de l’empatia. Inclou un programa d’d’aplicació a l’aula.
El món de la cèl·lula (Lleida)
Observacions microscòpiques
MONSTRES MONSTRUOSOS
Escenifiquem un conte de l'Enric Larreula dramatitzat i narrat per l'autor, amb cançons i amb l'aparició de monstres-autòmates obra de l'artista Ferroluar.El Camí dels Humans
La visita a l’exposició Humans Moderns ens inspirarà per posar-nos en la pell dels nostres ancestres i planificar i elaborar allò que necessitaríem per emprendre nous camins a la nostra vidaMostrant 1-10 de 2.249 elements.