Resultats de la cerca
Jo canto ABBA (Lleida)
Un acostament a la cultura musical anglosaxona d’una manera lúdica
Imaginaris sense armaris. Experiències afectives i sexuals diverses
Un taller per aproximar-se als modes de representació de la diversitat afectiva i sexual.
El flautista d'Hamelín
Espectacle de teatre d'ombres que sembla cinema en viu i en directe. Amb el moviment combinat de les llums i altres elements aconsegueixen diferents plans, profunditats, tràvelings i transicions.
La potabilització al laboratori
L’activitat es desenvolupa en el laboratori, on reproduirem, de forma reduïda, els processos físics i químics més habituals de la potabilització de l’aigua: la cloració, la decantació i la filtració.
Descobrim Vilauba, una vil·la romana
A través del joc i la deducció coneixerem de primera mà un altre aspecte de la romanització a les nostres contrades: les vil·les romanes.Visites per a grups i centres educatius a "Coco Fusco. He après a nedar en sec" al MACBA
L’obra, l’activisme i la crítica institucional de Coco Fusco ens ajuden, des dels anys vuitanta, a desmitificar la multiculturalitat de l’art com a institució. A través de la performance i el videoart
Herois en primer pla. La construcció sonora de les masculinitats
Un taller per entendre la construcció de la figura de l'heroi a partir de la dimensió sonora del cinema.
Elmer, l'elefant de colors
Conte teatralitzat per a infants des de 2 fins a 8 anys.
MAL DE CLOSCA
La tortuga Joan té mal de closca, però... qui no té por d'anar al metge?
Ruta autoguiada Travessant Fronteres
Ruta per la ciutat de Barcelona, amb diverses parades en espais significatius per una persona migrant. És una activitat autogestionada pel mateix centre. L'entitat dinamitza una xerrada al final.
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.