Resultats de la cerca
L'enigma de l'ordinador
Visita per descobrir la història de l'ordinador.
LA CASTANYERA I LA TARDOR
Activitat per treballar la cohesió de grup i el treball en equip. La Castanyera ens guiarà per a resoldre tots junts un enigma. Per infantil, és el Marrameu Torracasatanyes qui ens guia l'activitat.
Reptes de la prehistòria
L'activitat s'organitza a partir de tres dinàmiques que es duran a terme a sales i/o al taller d'història.
MAREMÀQUINES, UN MAR DE MÀQUINES
Aquest taller permet a l’alumnat conèixer alguns sistemes tecnològics de la vida quotidiana aplicats a l’enginyeria naval, utilitzant peces de LEGO..
Amb un 6 i un 4, una història del retrat (Girona)
Conferència amb Miquel del Pozo
Animals en perill d'extinció
Taller teòric i pràctic sobre la problemàtica dels animals en perill d'extinció
Constructors de somnis
Un espectacle-taller per treballar els minimons en un marc escènic de conte.
La màgia del museu del mar
Al Museu del Mar ha arribat un llibre màgic. Un llibre que busca contes oblidats i quan en trova un, s'il·lumina. Activitat acompanyada amb efectes de màgia que deixaran els petits bocabadatsDones a la ciència
Visibilitzant científiques "Cientificas Casio" vol trencar amb els estereotips de gènere i dona referents a l'entorn STEAM: Ciència, Tecnología, Enginyeria, Art i Matemàtiques
JOCS DE SEMPRE I MAQUILLATGE PER TOTES LES EDATS
Vols una festa diferent? Tenim jocs de sempre, maquillatge, màgia i moltes sorpreses més! Fem festes majors d'escoles, de municipis i festes de fi de curs!
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.