Resultats de la cerca
GRANJA DE VAQUES LLETERES
Som una granja en actiu, el negoci és la llet de vaca. Com a granja i masia som autosuficients i els guies de la visita som pagesos. El dia que hi ha una escola no n'hi ha cap altre.
EL JOC DE L'ARTESANIA
Organitzats en grups fareu un taller artesanal a l’atzar, el que us hagi tocat al joc. Per aconseguir ser els primers, caldrà que aconseguiu les eines, el material, l’artesà/ana....tot un repte!
SOM VISITANTS (Museu Deu)
Visita general al Museu Deu.
La importància dels arbres, fem paper reciclat
Taller teòric i pràctic on els participants aprendran la importancia dels arbres i plantes pel planeta i faran paper reciclat artesanal.
Bits i Bites. El llenguatge dels ordinadors
Activitat dinamitzada amb actors, al voltant dels conceptes que es troben a l’exposició L'enigma de l'ordinador
Visita comentada a l'edifici de CaixaForum Girona
La Fontana d'Or: testimoni de la història
Viure i morir a la Guerra Civil espanyola (1936-1939)
El taller s’endinsa en un període històric molt concret (de 1936-1939) a través dels testimonis de quatre persones reals.
Scratch, programació. Minijoc Recol·lectar
Amb l'eina Scratch crearem un mini joc en el que un personatge respon a les ordres del teclat.RESPECTE I EMPATIA “Activitat especial per la prevenció del bullying escolar”
Si fomentem el respecte i l’empatia dins l’aula, fem que l’actitud, la convivència i les relacions entre els alumnes siguin més sanes, millorant el clima i adquirint confiança i cohesió de grup
Un món de contes
Parlem de diversitat lingüística i del gènere del conte mitjançant la lectura i interpretació de contes en català i en francès.
Mostrant 1-10 de 2.240 elements.