Resultats de la cerca
A CADA FEINA, LA SEVA EINA
Activitat per conèixer les tasques agrícoles de la vinya. Antigament, treballar la vinya era una tasca feixuga. Però, i d’aquí uns anys, com ho farem?
Moda en transició (70's-90's)
Presentació de peces originals i dinàmica de joc de rol sobre els canvis en la moda dels 70's als 90's
EXPLICAR HISTORIES A TRAVES DE LES IMATGES
Quina història s'amaga al darrere d'una imatge? Us proposem descobrir els elemnts bàsics per construir un relat fotogràfic.
Picasso per un dia
Vols ser un artista com Picasso? Vine al Museu del Càntir d'Argentona a decorar el teu propi càntir tal com ho faria ell!
Lletres d'autor
Tipografies per comunicar i crear
L´hort i l´espantaocells a Can Pidelaserra
A la granja escola Can Pidelaserra. Mitjançant un conte treballarem el proces d´una llavor fins ser un fruits, Junts farem les feines d´un pagès:escatar, llaurar, adobar i regar. Tastes d´hortalisses.
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
Visita comentada a “Naufragis. Història submergida” (Lleida)
Una immersió als jaciments subaquàtics
Què és un vaixell?
A la sala de les maquetes de vaixells, explicarem què és un vaixell, les seves parts, les diferents tipologies...Descobrim el Turó Rodó de ma de l'Edereta
Introducció al món i la cultura dels íbers.Mostrant 1-10 de 2.249 elements.