Resultats de la cerca
Explorem la Garrotxa
L’activitat, tipus 'Escape room', té com a objectiu donar a conèixer el patrimoni natural, paisatgístic i cultural de la Garrotxa i reflexionar sobre la importància de preservar-lo.
OUS, OUS, OUS...
Activitat de manipulació de restes orgàniques; per a treballar colors, textures i motricitat fina i acabar amb una gran sorpresa per als infants.Musicontes
Els Musicontes d'en Marcel són un recull de contes tradicionals adaptats així com d'altres més desconeguts, adreçats als més menuts, de P1 a P5. Diversió, música, aventures, moviment, emocions, màgia.
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?PIANO CLOWN CONCERTO
Un espectacle diferent, sense paraules. Música i Clown creen una simbiosi en l’escenari poques vegades vista. Tot el que succeeix en el seu món és diferent
Maletes didàctiques per experimentar amb l'Art
Tallers itinerants per investigar i experimentar l’art a partir de l’obra de dones artistes.
L'aventura de l'aigua
L'activitat es dirigeix específicament a participants amb necessitats específiques de suport educatiu (NESE), i té com a objectiu principal gaudir d'una experiència sensorial rica a través de l'aigua.
Gimcana: Manresa sota els nostres peus!
Tot caminant per la ciutat podem veure indicis del pas d’aquesta sota els nostres peus! Després d’una petita activitat al museu, farem una ruta autoguiada per Manresa.
DE ROCA I DE MAR
Sortida matinal per a gaudir de la muntanya de Montjuic i aprendre conceptes relacionats amb el medi natural; la tecnologia i l'ús de la muntanya; les llengües o l'oci en el medi natural.
Taller de Petjades al CRIP
Podreu coneìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.