Resultats de la cerca
MATCH IMPRO
A través de diferents exercicis i dinàmiques teatrals els joves es podran endinsar en el món de la improvisació, una tècnica molt lúdica i de format concurs per a poder treballar la seva creativitat
Els habitants del riu
Observació i estudi dels ocells i peixos que viuen al riu Ter
GRANJA DE VAQUES LLETERES
Som una granja en actiu, el negoci és la llet de vaca. Com a granja i masia som autosuficients i els guies de la visita som pagesos. El dia que hi ha una escola no n'hi ha cap altre.
Molt més que paraules. Expressió corporal al cinema mut
Descobrirem el cinema mut i explorarem les nostres emocions a través de l'expressió corporal.
Com era una ciutat com Gerunda?
Descobrirem el procés de romanització del nostre territori amb la pràctica de la construcció d'una ciutat de l'época i l'experiència d'elaborar una calçada romana.STEAM: El sentit comú de les matemàtiques
Cada dia i a tothora, des que ens llevem fins que ens n’anem a dormir, les matemàtiques són al nostre voltant. Més enllà de les fórmules, la seva funció és facilitar-nos la vida de cada dia.
Un món per explorar
Activitat del programa educatiu "22 dies en 22 peus, aventura en solitari a l'Atlàntic 2025"
Evolució: De l'eclosió de la vida a la intel·ligència
Visita comentada a l'àmbit Evolució
Audició Musical a l'Aula: L'HOME DELS VENTS
Audició didàctica a l'aula sobre instruments tradicionals de vent, de tot tipus i d'arreu. Veurem i escoltarem trompes, flautes de bec, travesseres, oblíqües, gegants, sense forats, llengüetes, etc.
Itinerari d'energies renovables
Set panells instal·lats en diferents espais de la finca agrícola can Poc Oli, ens ajuden a descobrir la potencialitat de les energies renovables.
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.