Resultats de la cerca
Itinerari: Ens fem preguntes
Explorem qui som
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: Els moixons i la lluna
Conte participatiu sobre els ocells del Delta de l'Ebre
Cluedo a la Casa Duran
Hi ha hagut un robatori a la Casa Duran i Sanpere de Cervera mentre se celebrava una festa al saló principal. Vine a descobrir quin objecte s'ha robat.
Scape Room Desescapa't
A partir del joc de pistes Desecapa't, es treballa la geologia de la zona i la descoberta de perquè a Gerri de la Sal es pot fer sal, fet que ha marcat la història i l'economia de la gent del poble.
Ruta pel Pla de Martís: aigua, tríops i roques
al Pla de Martís coneixerem en la seva formació, funcionament i característiques hidrogeològiques. Descobrirem el travertí, una de les roques de la zona, i els tríops, una espècie de crustacis.
Deixeu-li fer (o la història d'en Patufet)
Espectacle de teatre d'ombres que parteix del veritable sentit d’aquest conte tan popular a Catalunya.TARRAGONA ROMANA. La ciutat i les persones de fa 2000 anys
Les nostres activitats no son una simple exposició sobre els monuments; les nostres explicacions van més enllà, revivint amb passió com era la ciutat de Tàrraco i coneixent els seus habitants.
El cicle dels residus i els recursos: les 7 R
Amb el diagrama de l’economia circular com a element transversal de l’activitat, s'expliquen els impactes de la generació de residus, el tractament que es duu a terme i la necessitat de fer una separa
la Polsina salta de segle
Acompanya'ns en aquest fantàstic viatge amb La Polsina per l'època contemporània.
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.