Resultats de la cerca
L'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.
Construcció de cotxes propulsats per globus
Un taller on es combinen la fabricació amb materials reciclats i les lleis de la física.
Catedral en construcció. Bastint la Seu
Descobrirem la Catedral de Tarragona mitjançant un joc de roll que ens permetrà ficar-nos a la pell dels personatges històrics que la van construir.
Tastets d'enginyieria i ferrocarril
Per realitzar aquesta visita cal contactar directament amb el departament de comunicació de la UPC de Vilanova i la Geltrú, al telèfon 93 896 77 01
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat de descoberta i observació de la vegetació singular del parc i de les espècies de flora i fauna que habiten al jardí de papallones i l'hotel d'insectes.
Quadernet de matemàtiques P5-1r
Quadernet de matemàtiques imprimible per a P5 i 1r de primària.
AMB ENERGIA! (TALLER COMPLEMENTARI A LA VISITA AL CENTRE INTEGRAL DE VALORITZACIÓ DE RESIDUS DEL MARESME)
L'activitat treballa el concepte d'energia. Introdueix les diferents fonts d'energia fent èmfasi en si són o no renovables, tot destacant la valorització dels residus i contextualitzant el CIVRM.Modernisme d'estiueig. Raspall a Cardedeu
Un itinerari de descoberta que pretén donar a conèixer algunes de les obres més destacades de l’arquitecte modernista Manuel Joaquim Raspall i reconèixer les característiques principals del seu estil.PROJECTE MIRADES - La discapacitat comença en la Mirada de l'altre. (Osona)
“Mirades” és una activitat vivencial, dirigida al públic de secundària, amb l’objectiu d’experimentar, reflexionar i transcendir entorn de la discapacitat i la diversitat funcional.
Montserrat 360º
Amb el Centre Excursionista de Catalunya recorrerem alguns dels senders més panoràmics i d'interès de Montserrat: coneixent flora, fauna i geologia.
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.