Resultats de la cerca
LLEGIM ELS SÍMBOLS EN L’ART ROMÀNIC
Els símbols de les obres romàniques es revelen i s’interpreten establint comparacions amb imatges contemporànies i d’altres cultures.
Visita dinamitzada a “Extraterrestres”
La possibilitat de vida fora de la Terra
La música i el so, la gran emoció visual (Tarragona)
Combinant imatges amb sonoritats diferents
Amal-Tikva: viu un dia a Jerusalem
Taller a partir d'un joc de rol que recrea la vida de diferents persones a Jerusalem, per tal de facilitar l'entesa del conflicte palestí i reflexionar
La distribució de l’aigua al món
L’objectiu d’aquesta activitat és fer reflexionar sobre la paradoxa de l’escassetat de l’aigua que hi ha al món i el fet de ser el planeta blau.
L'obrador del mestre Huguet. Pintura i vida quotidiana a l'Edat Mitjana.
Abordarem l'expressió plàstica que es troba a la Catedral a través d'una visita guiada tematitzada que ens donarà les claus necessàries per a resoldre un immersiu joc de pistes.
Els mosaics romans
Descobrirem l'ús que en feien els romans d'aquests paviments i com els elaboraven amb les tècniques pròpies de l'època realitzant l'alumnat el seu propi mosaic.STEAM: El perquè de les formes
Quines formes geomètriques trobem a la natura? Sobre quines formes caminem? Per què les tapes són rodones? Com funcionen els engranatges?
PICCOLO CIRC DE FIL: titelles, teatre i dansa
Obra de titelles, teatre visual i dansa sense text que mostra com la cosa mes difícil no és caure se de una corda fluixa si no trobar la força de tornar a pujar en aquesta.
L'ESTRELLA FACUNDA (CONTE+LAB / Taller)
Una preciosa cala va ser arrasada per un ús abusiu i irracional: es llençaven plàstics, s'gafaven les estrelles de mar... L'única supervivent va trobar una original solució per recuperar el medi...
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.