Resultats de la cerca
Veus i ritmes del món (Girona)
Un taller per explorar la música folklòrica
Herbari fotogràfic. Taller de cianotípia
A través d'aquesta activitat viatjarem al 1843 i ens posarem a la pell de la botànica Anna Atkins
TALLER D'INICIACIÓ A LA MARXA NÒRDICA
Jornada d'iniciació a una nova activitat física i descoberta del territori.
TITELLES: SANT JORDI I EL DRAC
Volem celebrar aquesta diada de Sant Jordi amb tots vosaltres fent-vos passar una estona divertida i posant el nostre granet de sorra perquè la cultura i les tradicions catalanes no es perdin.
Primers Trens
Al Museu trobem la col·lecció de locomotores de vapor més important d’Europa situada en un marc incomparable: unes instal·lacions ferroviàries del s. XIX, on es feia el manteniment de les màquines.
El ritme que portem dins! Música, percussió i moviment per a Educació Infantil
Taller en una sola sessió d'1h al vostre centre, en la data i horari del curs que vulgueu!
Benestar emocional i salut mental
Taller sobre benestar emocional i salut mental, dirigit a joves a partir de 16 anys. Impulsat per les professionals d'Ocell de Foc Volant.
Sortides a la natura al Parc Natural de Collserola
Adreçada tant al segon cicle d'educació infantil com a tots els cicles d'educació primària. Aquesta sortida és accessible en transport públic i ideal per passar un dia a la natura amb els més petits.
Suberexploradors
Ens convertim en experts exploradors per un dia! Mitjançant un seguit d’investigacions sorprenents en grups,aprendrem els secrets de l’alzina surera i la rica biodiversitat que l’envolta.Taller d'Astronàutica amb astroxperiences.com
Un dia vam mirar les estrelles i ens vam proposar arribar-hi. Amb aquest taller, especialment dissenyat per a estudiants de primària, secundària i batxillerat, sabràs com la humanitat ho ha aconseguit
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.