Resultats de la cerca
Trenquem el silenci
Xerrada/ taller d'1h 30 min on escoltarem en primera persona una història de superació i valentia sobre l’abús a menors.
Fem de paleontòlegs i paleontòlogues!
Vols saber quina feina es fa en un museu de paleontologia? Vols saber qué es un fòssil i com els trobem?
MIRADOR TORRE GLÒRIES: EL PODER DE LES DADES DINS LA CIUTAT
Descobreix la importància del big data i la informació urbana a través de la visita al Mirador Torre Glòries. Aquesta experiència estimula el pensament crític i la presa de decisions sobre les ciutats
MÓNNATURA DELTA DE L'EBRE: L'espavilat del Delta
Gimcana sobre el Delta de l'Ebre
Animals. Grangers i grangeres per un dia. Refugi Les Set Cabretes
Un bonic dia de camp coneixent i ajudant als animals del refugi.
A LA VORETA DELS NÚVOLS
Activitat sensorial adreçada especialment per nadons (0-3) amb música en directe i un globus voladors que permet la participació del infants.Mamut, el gegant extint
Taller d’il·lustració científica amb Hugo Salais
ELS ANIMALS DEL MUSEU
Al MEV hi ha animals que formen part de la nostra vida quotidiana o animals salvatges fantàstics o simbòlics. Elaborarem el bestiari del museu i us el podreu endur a l’escola.
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.Educant en igualtat 2
Pàgina on trobar recursos per per sensibilitzar i educar en igualtat a les escoles.
Mostrant 1-10 de 2.242 elements.