Resultats de la cerca
Taller de bioconstrucció en petit format
Busques una activitat innovadora per a fer amb el teu alumnat? Us presentem el taller "Bioconstrucció en petit format"
Taller de percussió: PERCUTIM PERCUTAM!!!!
Audició i taller de percussió d'un munt d'instruments de percussió diferents. Una primera part d'audició hipnòtica i divertida d'instruments de percussió i una part de taller dinàmic i engrescador.
Explora la natura del teu parc
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals de diversos parcs metropolitans i reflexionar sobre la importància de la implicació de les persones en la conservació de
Pitàgores: El rei dels triàngles
Aquest taller proposa un joc amb el triangle com a protagonista. Es treballa la figura del triàngle com a element essencial de la geometria a través de jocs i construccions matemàtiques.
Introducció a l'astronomia I
El sistema solar i les fases de la Lluna
Educació Emocional durant el curs escolar
Un programa pràctic per entrenar les competències emocionals dels alumnes a l’escola amb el Mètode La Granja® o bé a través d'una excursió o colònies.
FINNING I PESCA DELS TAURONS
Activitat destinada per a secunària primer cicle
La vida en el monestir de Sant Pere de Galligants
Una proposta per apropar a l'alumnat a la quotidianitat d'un monestir del s. XIIVisita dinamitzada a "Colors del món" - Infantil i primària 1r cicle (Tarragona)
Visita per descobrir el món del color a través de fotografies del National Geographic. L’alumnat aprèn a observar, interpretar i entendre els colors des d’una mirada artística i científica.
Monogràfic: Construïm una escola Sensorialment Intel·ligent
4 hores de contingut, accessible durant gairebé 48 hores
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.