Resultats de la cerca
Visita comentada a “Talking Brains” (Lleida)
Com el cervell modela el llenguatge
UN DOFÍ A LA PLATJA
Activitat destinada per a primària, cicle mitjà i superior.
EL VIATGE DE DIONÍS
Activitat per apropar-nos per 1r cop a les col·leccions del VINSEUM. Activitat per viatjar i descobrir les aventures del déu de la vinya, la música, el teatre i la poesia.
La religió és cultura
La diversitat religiosa a Catalunya
I TU, QUÈ PINTES? (Museu Deu)
L’educadora del Museu Deu visita els centres educatius on explica la vida i obra d’artistes.
Els treballs de la prehistòria
A Humans Moderns, els infants exploren com els primers sàpiens van viure gràcies a l’enginy, la cooperació i l’ús sostenible dels recursos, a través de l’arqueologia i tecnologies antigues.Fum, màquines i acció
En aquesta activitat investiguem els efectes de la revolució industrial a Catalunya a través de les peces exposades al Museu i dels sis personatges que construeixen els alumnes, fidels a la història.
Investiguem els taurons
Visita guiada + taller experimental a l'Aquàrium de Barcelona. Observar, manipular, experimentar, deduir… taller experimental perquè l'alumnat descobreixi alguns dels aspectes de la biologia marina.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
Rapejant els clàssics (Lleida)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.