Resultats de la cerca
Ràdio MNACTEC: Fem el nostre programa
Visita a Ràdio MNACTEC, l’estudi de Catalunya Ràdio que hi ha al museu, per gravar un programa de ràdio
ANNÍBAL A BOLVIR: ACTIVITAT IMMERSIVA
Coneix al general Anníbal i descobreix el Castellot de Bolvir com mai l'havies vist. Mitjançant una innovadora experiència immersiva podreu caminar per l'antic oppidum ibèric.
Juguem amb el cos!
Taller d'expressió corporal per descobrir com es relacionen les diferents parts del cos.
Team Building KAPLA
Taller de construcció per alumnes de 1er a 4t ESO
Intèrpret per un dia
Coneixes la professió d'intèrpret de conferències? Saps com treballen els intèrprets professionals a les cabines del Parlament Europeu o de la ONU?
Jornades de Portes Obertes UAB
Els dies 4, 5 i 6 de febrer de 2020 obrim les portes als alumnes de batxillerat i cicles formatius de grau superior interessats en conèixer l'oferta de graus de la Universitat Autònoma de BarcelonaCurs d'assessorament biològic
Curs per a tot l’alumnat de batxillerat interessat a fer el treball de recerca relacionat amb la temàtica marina, i en especial amb la Mediterrània. Aquest curs té la finalitat d’assessorar i orientar
Opus musivum: taller de mosaics
Taller didàctic orientat a la descoberta de la tècnica musivaria, un art decoratiu molt extès en el món clàssic i present a Empúries, en el que ens inspirarem per a elaborar el nostre propi mosaic.
Taller "Mirant el Sol"
Activitat per dur a terme a l'Observatori, o a l'escola. Per acostar el nostre estel als alumnes de tots els cursos.
EMOCIONAT - TALLER INICIACIÓ A LA FOTOGRAFIA DE NATURA / GIMCANA FOTOGRAFICA
L'activitat té la finalitat d'apropar als alumnes al món de la fotografia. Ho farem a través d'una GIMCANA FOTOGRÀFICA en petits equips.Mostrant 1-10 de 2.242 elements.