Resultats de la cerca
Mas de Colom amb els 5 sentits
Activitat de descoberta ambiental en l'entorn de la finca Mas de Colom
Parlem d’energia i fem un forn solar
Taller teòric i pràctic que tracta l'ús i les fonts d'energia i la problemàtica del canvi climàtic. Els participants podrán elaborar un forn solar artesanal.
El Camí dels Humans
La visita a l’exposició Humans Moderns ens inspirarà per posar-nos en la pell dels nostres ancestres i planificar i elaborar allò que necessitaríem per emprendre nous camins a la nostra vidaVisita-taller: A 10 METRES SOTA TERRA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
El taller facilita la comprensió del que significaren els bombardejos contra la rereguarda, l’articulació del Pla de Defensa Passiva i la realitat de l’experiència de persones que s’hi van protegir.
Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Els alumnes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.
El llop i les 7 cabretes
La manera de tractar el conte, Amb senzillesa i sense estridències..MÓN SANT BENET: Els tastaolletes
Experiments a la cuina
La cigala i la formiga
Treball del pas del temps, estacions. Reflexió sobre les dues maneres de fer, treball i mandra.El Magnetisme, una força quasi màgica
Us proposem aprendre els principis bàsics del magnetisme de la millor manera: jugant i experimentant amb imants. Opció de fer l’activitat en anglès.
ENDESA EDUCA DIGITAL
L'objectiu principal és conscienciar els alumnes sobre la necessitat de fer un consum responsable de l'energia i de tenir cura del medi ambient.Mostrant 1-10 de 2.249 elements.