Resultats de la cerca
La producció dels teixits. Teixits de futur
Els alumnes descobreixen el procés tèxtil amb l’observació i la manipulació de fibres i l’anàlisi de mostres de teixits. Després investiguen teixits de darrera generació -tècnics i intel·ligents.
PROMESES DE FANG: ELS EXVOTS
Entrarem en contacte amb una part molt concreta de la vida dels ibers: la religió. A partir de la creació d’un petit exvot ens endinsarem en les creences i els rituals ibèrics.
De peus al riu
Visita, interpretació, observació i captura en un espai fluvial d’interès ecològic
NI TU, NI JO
Espectacle de teatre-fòrum d'igualtat que planteja 3 escenes de relacions noi-noia més 1 escena de flaixos del nostre dia a dia. La segona part de l'espectacle és de particiàció del públic.
L'arqueta de Sant Martirià. Un reliquiari medieval
Coneixerem l'arqueta de Banyoles i la seva història.
Educació per la Justícia Global, metodologia per a la transformació a les escoles vinculada al dret a l’alimentació
Projecte d'EpJG vinculat al dret a l'alimentació.
MATCH IMPRO
A través de diferents exercicis i dinàmiques teatrals els joves es podran endinsar en el món de la improvisació, una tècnica molt lúdica i de format concurs per a poder treballar la seva creativitat
La Fageda d'en Jordà
Matinal: excursió a l'interior de la fageda. Identificació de les característiques d'aquesta fageda, i el faig. Tarda: tallers, visita a les grederes, centre d'interpretació.Històries de l’art des de Barcelona. Projecte d’art del MACBA a l’Institut
Aquest programa proposa noves perspectives sobre allò que el discurs normalitzat de la història de l’art ha soterrat o que directament ha obviat.
Concurs BBVA de Dibuix Escolar
Concurs de dibuix per desenvolupar les capacitats dels alumnes en l’àmbit del dibuix, així com fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient.
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.