Resultats de la cerca
L'aigua en joc
L’aigua és vida. Per això, parlar d’aigua és parlar de sostenibilitat.
Del pla a l'espai
Formes que no acaben mai
Tallers de Percussió Corporal al propi centre
Tallers de Percussió Corporal al propi centre en una sola sessió d'1h per a tot Catalunya! En qualsevol data del curs i en l'horari que us convingui.
UNA IMMERSIÓ AL MÓN MEDIEVAL
La nova sala immersiva del MEV ens permetrà viatjar a l’interior d’una catedral romànica de fa mil anys.
VAIXELL A LA VISTA!
Activitat que permet a l'alumnat conèixer els diferents materials de propulsió i materials de construcció dels vaixells, complementada amb una experimentació per entendre la seva flotabilitat.
EN ''BLOK'' VIU AL VOLCÀ
Iniciar-se en el coneixement dels volcans i descobrir els elements d'un ecosistema.Escuelas creativas. Un viaje hacia el cambio educativo (Fundación Telefónica)
Publicación que resume el Proyecto Escuelas Creativas, llevado a cabo por Fundación Telefónica y Ferran Adrià en 17 centros educativos de toda España.
Corbes i superfícies reglades
Tenim bon traç per dibuixar una circumferència perfecta? Si tinguessim un regle seriem capaços de dibuixar-la millor? Què és el que es pot dibuixar a partir de rectes?CAU DE LLOPS: GOSSOS DE TRINEU - Anem a la vostra escola
Us anem a visitar al vostre centre amb els nostres peluts. CAU DE LLOPS és una entitat que dóna a conèixer el món dels gossos de trineu des de la pedagogía i el respecte als animals.
LA MÀGIA DEL CIRC
Vols formar part de la nostra companyia de circ?
Mostrant 1-10 de 2.249 elements.