Resultats de la cerca
De l'espelma al Led
Visita per descobrir els principals invents i conceptes científics lligats a l’obtenció de llum, des de la prehistòria fins avui
Programem un llum automàtic amb microbit
En aquesta activitat fem servir la placa micro:bit per a programar un llum automàtica que s'encén i s'apaga en donar una palmada.
ALICIA AL PAÍS DE LES MARAVELLES
Un espectacle basat en el conte de Lewis Carroll on la nostra protagonista, l'Alícia surt airosa dels desafiaments que se li presenten.
Descobrim l’Aiguamoll de la Bòbila
Visita guiada a la zona humida de la Bòbila de Santpedor.
ZOO DEL PIRINEU "Espectacle de vol amb rapinyaires" i "visita guiada"
Podreu veure fins a 50 animals diferents: veure'ls, tocar-los i fins i tot alimentar-los! Tot això en un ambient educatiu, ensenyant els valors més importants com el respecte a la natura i als animalsVisita guiada per entendre l'importància dels Canals d'Urgell
Hi havia una vegada,una terra tan i tan plana...així comença el nostre viatge en el temps.Fa 150 anys aquestes terres eren conegudes com el Clot del Dimoni,voleu entrar-hi?Us esperem!!
LUDOTECA DE RACONS
Jugar sense parar! Això és el que faràs en aquesta ludoteca pensada per gaudir al màxim del joc lliure.
Invents científics
Els alumnes tindran l’oportunitat de realitzar diferents experiments relacionats amb algun científic/a important al llarg de la història.
Circuits acrobàtics
Aventura entre arbres amb tres nivells diferents: Circuit Formiga, Circuit Esquirol i Circuit Guineu.
M'agrada tal com soc
Taller de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Mostrant 1-10 de 2.091 elements.